با عرض پوزش، طرفداران sci-fi: عجیب بودن ستاره نه به دلیل ساختار بیگانه مگا

تاریخ: 1/3/2018 9:10:40 PM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

ستاره شناسان در روز چهارشنبه گفتند که ستاره هایی که با کم نور تر شدن و روشنایی خود، ستارگان ستیزه گر را تجربه کرده اند، دانشمندان گیج کننده ای هستند که توضیح جالب ترین آن ها را برای رفتار یک عجیب و غریب آسمانی که به نام Tabby rsquo s Star شناخته می شود، رد کرد. مطالعه کامل ترین تا تاریخ ستاره به طور رسمی به نام KIC 8462852 نشان داد که قسمت های کم نور آن ناشی از یک شیء پرپشت بزرگ است که در جلوی آن قرار دارد. کم نور شدن ممکن است ناشی از نوعی گرد و غبار باشد که به آن اضافه شده است، ستاره به دنبال تلسکوپ ستاره تاببی از ماه مارس 2016 تا دسامبر 2017 با استفاده از تلسکوپ های رصدخانه Las Cumbres در ناوگان مونی و جزایر قناری به نام Tabetha Boyajian استاد فیزیکدان لوئیزیانا که به شناسایی ویژگی های آن در سال 2015 کمک کرده است، آغاز می شود. دانشمندان چهار قسمت را زمانی مشاهده کرد که نور ستارگان نور خمیده است داده ها نشان می دهد که نور قرمز ستاره rsquo s کم نور کمتری نسبت به نور آبی آن است و یک شیء ماته بزرگ، تمام رنگ های نور را به طور یکنواخت در هنگام عبور از یک ستاره کم می کند. بوایجیان می گوید: "ما اندازه های روشنایی ستاره را در چندین بار رنگ داده های گرفته شده به این شیوه می تواند به ما اطلاع دهد که چه نوع مواد در حال عبور از ستاره است. همچنین Boyajian اضافه شده است. فرضیه های متعددی در مورد ستاره های rsquo به طور تصادفی سردرگمی ارائه شده است که شامل یک ساختار مبهم فرضیه ای است که به نام یک کره Dyson ساخته شده است برای احاطه یک ستاره و خروجی انرژی خود را برداشت می کند و مطمئنا ناامید کننده است که این ناهماهنگی است که به این کشف بزرگ تبدیل می شود اما ما همیشه می دانستیم که شانس کم است. به همین دلیل می توانیم بفهمیم که بلیط بخت آزمایی شما ناامید کننده است اما جای تعجب نیست، یکی دیگر از محققان، جیسون رایت تاتبی، استروی فیزیکدان پنیس، ستاره ستاره تقریبا 40 درصد بیشتر از خورشید است حدود 1 280 سال نوری دور از منظومه شمسی ما در صورت فلکی Cygnus واقع شده است. نور آن تا 22 درصد کاهش یافته است. مشاهدات جدید با اثرات گرد و غبار دانه های خوب مواد روی ستاره ها مطابقت داشت. رایت گفت: هیچ اشاره ای وجود ندارد رایت می گوید: "ما هنوز 100 درصد مطمئن هستیم که جایی که گرد و غبار است، اما به نظر می رسد در جایی در اطراف ستاره است." راایت افزود: "ما هنوز هم مطمئن نیستیم که از کجا می توان از سیارک ها برخورد کرد یا این دنبالهدارها در گزارش نامههای Astrophysical Journal منتشر شده توسط Will Dunham در حال ویرایش توسط Sandra MalerOur Standards The Thomson Reuters Trust Principles