دایناسورهای رنگین کمان چینی دارای پرهای پر زرق و برق مانند پرتقال بودند

تاریخ: 1/15/2018 12:45:08 PM +00:00

اخبار جهان

ترجمه شده توسط سایت خبری تلکسیران - جهان

اخبار سیاسی

دانشمندان در روز دوشنبه اعلام کردند کشف یک پرنده کلاسیک مثل دایناسور با پرهای رنگارنگ از شمال شرقی چین که 161 میلیون سال پیش در طول ژوراسیک زندگی می کردند، اعلام کرد که یک گلدان طلایی در انتهای رنگین کمان وجود دارد. دوره آنها آنها را به نام Caihong نام ماندارین برای سازه های میکروسکوپیک رنگین کمان در فسیلی نزدیک به کامل که در استان هبی کشف شد، نشان داد که پرهای پر زرق و برقی به خصوص در گردن و سینه سر خود را با رنگ هایی که شباهت های شبیه به پرتوی پرندگان یکی از محققان این مطالعه در مجله Science Communications با استفاده از میکروسکوپ های قدرتمند، دانشمندان درون پرها، بقایای اندام ها را تشخیص دادند، کشف ldquo نشان می دهد جهان رنگارنگ تر ژوراسیک از آنچه پیش از این تصور تصور کردیم، چاد الیاسون، متخصص تکاملی موزه فیلد در شیکاگو. به نام ملا اسموم مسئولیت رنگ آمیزی شکل آنها رنگ رنگ Caihong rsquo را مشخص می کند، ملانوسوم های شبیه به پرندگان پرتقال شبیه به پرندگان متولد شده پرچم های پرتقال بود. پرتو های تیره پرتوهای زیادی داشتند، اما پرتوهای پرتقال مانند روباه سر و گردن را پوشانده بودند. محققان معتقد بودند که این هواپیما واقعا می تواند هوا را بگیرد. پرخوری آن می تواند همسرانش را جذب کند و همچنین عایق بندی کند. Caihong یک شکارچی دوقطبی با یک Velociraptor مانند جمجمه و دندان های تیز بود که احتمالا شکار پستانداران کوچک و مارمولک ها داشت. چترهای بالای چشمانش مانند ابروهای استخوانی مانند بسیاری از دایناسورها پرندگان دارای پرنده پرندگان از دایناسورهای پر از کوچک تشکیل شده در دوران دوره ژوراسیک تکامل یافته بودند. Caihong دارای پرهای فازی بوده و آنهایی که شبیه به قلم نوشتن هستند. این اولین موجودی شناخته شده با پرهای نامتقارن است که از پرندگان استفاده می شود تا در هنگام پرواز در Caihong rsquo s در دم خود را نشان می دهد پرنده های دم از پرتوهای بازو برای اولین بار برای حرکت آئرودینامیکی استفاده می شود. این بسیار شبیه به بعضی از پرندگان اولیه مانند Archeopteryx rdquo می گوید: دیرینه شناس Xing Xu از آکادمی علوم چینی با اشاره به پرنده شناخته شده ترین که 150 میلیون سال پیش زندگی می کرد ldquo پیشانی آن مثل پاهای پنهان شده اند. صادقانه مطمئن نیستم که پرها چگونه عمل می کنند و من فکر نمی کنم که شما به طور کامل می توانید این احتمال را از دست بدهید که پرنده به حیوان کمک می کند تا در هوا پخش شود. از اینکه چه کسی ممکن است با دیدن دانشگاه Caihong صحبت کند جولیا کلارک، پیلوتولوژیست تگزاس، گفت: "اگر به چیزی مثل من احتیاج داشته باشید، ممکن است یک نفر به عنوان یک حیوان خانگی برای کودکان مناسب نباشد". نام علمی کامل دایناسور به نام Caihong juji به معنی رنگین کمان با یک crest crest است. گزارش توسط Will Dunham ویرایش توسط ساندرا MalerOur استانداردهای Thomson Reuters اصول اعتماد